REGULAMIN

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 'TWOJABLACHA'

§1. Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z sklepu internetowego TwojaBlacha (dalej zwany „Sklepem”) prowadzonego przez przedsiębiorcę Mateusza Maćkiewicza, prowadzącego działalność pod firmą "OLMAT" Mateusz Maćkiewicz, NIP 9151826079, z siedzibą w Piotrkowicach, 41, 55-110 Piotrkowice (dalej zwany „Sprzedawcą”). Sklep internetowy działa na zasadach określonych w niniejszym regulaminie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Korzystanie ze Sklepu jest dobrowolne i oznacza akceptację postanowień regulaminu. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym poinformuje użytkowników Sklepu poprzez zamieszczenie informacji na stronie Sklepu. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z działalnością Sklepu, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: [twojablacha.suport@gmail.com].

§2. Zasady zamówień

Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu. Składając zamówienie, Kupujący zobowiązuje się do podania swoich danych osobowych oraz adresu do wysyłki zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sprzedający niezwłocznie powiadomi Kupującego o tym fakcie. Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 3 dni od momentu jego potwierdzenia przez Sprzedającego. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Kupującego, Sprzedający zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowych kosztów związanych z ponowną wysyłką towaru.

§3. Płatności

W Sklepie można dokonywać płatności za pomocą szybkich przelewów przelewy24. Przy wyborze płatności online, Kupujący zostanie przekierowany na stronę zewnętrznego serwisu płatniczego. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma potwierdzenie zamówienia wraz z informacją o kosztach przesyłki i dostępnych metodach płatności. Sprzedający nie odpowiada za problemy związane z przekierowaniem na stronę serwisu płatniczego oraz dokonywanie płatności za pośrednictwem tego serwisu.

§4. Dostawa i odbiór towaru

Dostawa towarów odbywa się za pośrednictwem usług Inpost Paczkomat/Inpost Kurier. Koszty dostawy są uzależnione od wybranej przez Kupującego metody dostawy oraz adresu wysyłki. W przypadku niemożności dostarczenia przesyłki, zostawiane jest awizo z prośbą o odbiór w wyznaczonym punkcie. Odbiór przesyłki w punkcie odbioru powinien nastąpić w ciągu 14 dni od dostarczenia awizo. W przypadku zwrotu towaru przez Kupującego, ponosi on koszty związane z przesyłką zwrotną.

§5. Reklamacje i zwroty

Kupujący może zgłosić reklamację towaru w przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności towaru z umową. Reklamację należy zgłosić, kontaktując się z obsługą Sklepu pod adresem e-mail [twojablacha.suport@gmail.com]. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać swoje dane osobowe, adres zamieszkania, numer zamówienia oraz opis wady towaru. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i udzieli odpowiedzi na zgłoszone zarzuty. W przypadku zwrotu towaru zgodnie z przepisami prawa, Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru.